Houder zijn van een diploma of getuigschrift dat ten minste evenwaardig is met die welke in aanmerking worden genomen voor de aanwerving in de betrekkingen van niveau B bij de federale Rijksbesturen.
De directie van de logistiek verzekert een professionele en effectieve steun aan de geïntegreerde politie door het leveren van produkten (functie-uitrusting, voertuigen, wapens, ...), diensten (overheidsopdrachten…) kwalitatief en conform de markt alsook van een aangepaste werkomgeving (bureau’s, schietstanden, ...). Zij verspreidt informatie in het logistieke domein en streeft ernaar een simpele, snelle en feilloze logistieke keten te garanderen, met een optimale coördinatie tussen de spelers, of het nu gaat over prijs, hoeveelheid, timing, plaats of innovatie. Zij streeft ernaar om zich permanent en met een hart voor hun welzijn te te verzekeren dat elke medeweerker goed uitgerust is.
De dienst Real Estate is verantwoordelijk voor de vaststlling en de uitvoering van grote investeringsprojecten, in samwenwerking met de eindgebruikers, de Regie der gebouwen en de andere externe partners.
BESTAANSREDEN VAN DE FUNCTIE
Zorgen voor diverse administratieve zaken van de dienst en bijdragen aan de uitvoering van de verschillende processen, procedures en instrumenten teneinde de medewerkers te helpen om de verwachte resultaten te bereiken. Een steun verlenen om de vastgestelde objectieven te bereiken en om de taken en missies op de meest optimale en efficiënte manier uit te voeren.
BESCHRIJVING VAN DE FUNCTIE
Voorbeelden van taken :
Voorbeelden van taken :
Voorbeelden van taken :
Voorbeelden van taken :
Kennis :
• Politionele organisatie - Niv.:GEBRUIKER
• Strategie en politiek - Niv.:BASIS
• Functionele steun - Niv.:GEBRUIKER
• Politionele missies - Niv.:BASIS
Praktische kennis :
• Verwerken - Tot stand brengen van passende verbanden tussen verschillende gegevens teneide deze te integreren op een synthetische manier in een samenhangend geheel, alternatieven voorstellen en gepaste conclusies trekken.
• Problemen oplossen - Aanpakken en beheren van onverwachte situaties door mogelijke oplossingen te onderzoeken op basis van zijn ervaring en kennis. Initiatieven nemen om de meest aangewezen oplossing uit te voeren bij elk probleem.
• Ondersteunen - De rol van mentor aannemen door het voorbeeld te geven en door de peronen in hun activiteiten te ondersteunen.
Verwachte houding :
• Een klantgerichte oriëntatie aannemen - Rekening houden met de verwachtingen en benodigdheden van de « klanten » in de bepaling en uitvoering van missies en hun een gepersonaliseerde dienst gericht op de meest opportune oplossing door opbouwende contacten te onderhouden.
• Meewerken - Ontwikkelen en verbeteren van de groepsgeest door zichzelf te identificeren met de gemeenschappelijke objectieven, door zijn eigen mening en ideeën te delen en door de plooien glad te strijken met zijn collega’s.
• Communiceren - Zich eigen maken met de kennis en de ervaring van zijn contactpersoon door verduidelijking te vragen, door zich te interesseren in wat hij doet, door zich in zijn plaats te stellen en door het nodige te doen om zijn boodschap in zijn geheel te begrijpen.
• Zich zelf-ontwikkelen - Plannen en beheren van zijn eigen ontwikkeling in functie van de mogelijkheden, de interesses en de ambities, door het invraagstellen van zijn eigen werking, op kritische wijze en zich constant verrijkend door nieuwe kennis en competenties.
• Blijk geven van betrokkenheid - Zich volledig in het werk inzetten door altijd het best van zichzelf te geven en door te zoeken om de beste kwaliteit te bereiken. Volhouden zelfs in het geval van frustratie, verzet, spanning of tegenover een tijdrovend werk.
Iedere medewerker verbindt zich tot het repecteren van de richtlijnen, procedures en instructies op het gebied van welzijn en aan het inlichten van zijn verantwoordelijke van gevaarlijke situaties en gedragingen. Hij waakt eveneens over de middelen, die ter zijner beschikking gesteld zijn, als een goede huisvader.
Selectiemodaliteiten : Later te bepalen
Wervingsreserve : 24 maanden