Overslaan en naar de inhoud gaan
JobPol website banner

Assistent (C) - Medewerker Wijkinformatiekruispunt (m/v/x)

Uiterste inschrijvingsdatum
Referentie
S 6603 N 19 02
Korps/directie/dienst
5345 - Antwerpen
Werkplaats
Handelstraat 101
2060 Antwerpen
Provincie/Regio
Antwerpen
Arbeidsregeling
Voltijds (38 uur / week)
Aantal vacatures
1
Studieniveau
6 jaar secundair onderwijs
Diplomavereisten

Houder zijn van een diploma of getuigschrift dat ten minste evenwaardig is met die welke in aanmerking worden genomen voor de aanwerving in de betrekkingen van niveau C bij de federale Rijksbesturen.

Niveau
Assistent (C)
Type betrekking
Statutair
Functiebeschrijving

Wat doe je?
• Je beheert het administratief klassement en bent verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de wijkwerking.
• Om een vlotte informatiedoorstroming te garanderen onderhoud je contacten met interne en externe partners en je bouwt zo een waardevol informatienetwerk op.
• Je verzamelt relevante informatie voor het meet- en rapporteringsplan en rapporteert aan de betrokken partners.

Ons aanbod
Een zeer afwisselende job in een boeiende omgeving gekenmerkt door veel menselijke contacten
Het beginsalaris wordt vastgesteld op de baremieke schaal CC1 (minimum €23885.61 op de huidige indexeringscoëfficiënt)
Voorstelling korps/directie/dienst

Werken bij Politie Antwerpen is werken voor de grootste politiezone van België. Bij ons kies je voor doorgroeimogelijkheden, een uitgebreid opleidingsaanbod, teamspirit en een afwisselende job. Als medewerker Wijkinformatiekruispunt zorg jij, door middel van een vlotte informatiedoorstroming, voor een wijkgerichte informatiegestuurde politiezorg.

Extra aanbod
• We zetten sterk in op een goede work-lifebalans, plaats- en tijdsonafhankelijk werken (het Brabowerken). Bovendien verhuizen we in 2020 naar een nieuw mastergebouw
• Persoonlijke ontwikkeling is voor ons belangrijk. Je krijgt training on the job en de mogelijkheid om externe opleidingen te volgen
• Extra voordelen zoals competentietoelage (€ 750 bruto bedrag aan 100%, niet geïndexeerd), hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding of gratis gebruik van openbaar vervoer, toegang tot het bedrijfsrestaurant, verschillende verlofstelsels, …
• We bieden een statutaire betrekking, een flexibele werkweek van 38 uren, 34 verlofdagen en 13 feestdagen.
• Er zijn reële doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie.
Gewenst profiel

Wie ben je?
• Diplomatie en communicatieve vaardigheden zijn noodzakelijk.
• Dagelijks kom je in contact met vertrouwelijke informatie, discretie is dus uiterst belangrijk.
• Je bent een organisatietalent, kan orde brengen in de chaos en stelt prioriteiten.
• Je bent proactief, zelfredzaam en administratief sterk. Ervaring in een administratieve functie is een plus.
• Opgeven staat niet in jouw woordenboek, ieder probleem zie je als een nieuwe uitdaging.
• Je bezit een zeer goede schriftelijke en mondelinge kennis van het Nederlands.
• Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs op zak.

Selectiemodaliteiten in de eenheid

De selectieprocedure bestaat uit een cv screening. De binnengekomen dossiers (CV en motivatiebrief) worden gescreend op volgend criterium: beschikken over relevante professionele ervaring in lijn met de taakomschrijving.
Als je slaagt voor de screening voeren wij eerst nog een moraliteitsonderzoek en gaan we na of je gedrag wel in overeenstemming is (geweest) met onze deontologische code.

Informations

Naam
Larey
Voornaam
Steve
Functie
diensthoofd regio City
E-mail
steve.larey@politie.antwerpen.be
Korps/directie/dienst
PZA