Functiebeschrijving
De dienst Financiën en Logistiek fungeert als administratieve ondersteuning van de PZ Leuven. Het heeft als voornaamste opdrachten:
Beheer van gebruiks- en verbruiksmateriaal:
- ter beschikking stellen van allerlei materiaal voor zowel de reguliere werking als voor grootschalige evenementen, acties en opdrachten openbare orde;
- magazijnbeheer (in & uit, nazicht, controle en herstellingen), economaten en verbruiksproducten voor het cellencomplex;
- afhandeling van defecten;
- beheer van communicatiemiddelen;
- verdeling van bestelde kledijstukken.
Sleutelbeheer:
- deuren, ramen, kasten en voertuigen.
Beheer van het voertuigenpark:
- nazicht, onderhoud, beperkte reiniging, reservaties, herstellingen en voorzien van materiaal voor fietsen, elektrische (brom)fietsen, motorfietsen, personenwagens, camionetten en speciale voertuigen;
- depannage op het terrein.
Beheer van de technische installaties / politiehuis:
- monitoring van technische installaties (HVAC, noodverlichting,…);
- doormelding van technische problemen en storingen van elektrische installaties aan externe partners;
- kleine herstellingen;
- controle op werking van ramen en deuren, toegangscontrole;
- nazicht werking noodgenerator;
- sneeuw- en ijsvrij maken van parking en toegangen;
- ondersteuning bieden bij verhuis, opbouw van podia/standen, ophangen van kaders,..etc.
De logistieke cel van de dienst Financiën en Logistiek werkt in 3 shiften, tussen 6u00 en 19u00. Occasioneel weekendwerk mag geen probleem zijn.
Voorstelling korps/directie/dienst
Politiezone Leuven werft een arbeider logistiek aan ten behoeve van de dienst Financiën en Logistiek, dat deel uitmaakt van de afdeling Materiële middelen van de PZ Leuven. Onder de verantwoordelijkheid van de adviseur diensthoofd van de dienst Financiën en Logistiek zal de arbeider, bijgestaan door een consulent en drie andere arbeiders, instaan voor de logistieke ondersteuning van de PZ Leuven.
Competenties/Specifieke diplomavereisten
Belgische nationaliteit, minstens rijbewijs B
Gewenst profiel
- nauwgezet en correct de opgedragen taken en interne onderrichtingen kunnen uitvoeren;
- een grondige kennis hebben van de Nederlandse taal;
- beschikken over communicatieve vaardigheden om uitleg te kunnen geven aan het publiek;
- kunnen werken met het Microsoft-Office pakket, vooral Word, Excel en Outlook is een pluspunt of in staat zijn om het aan te leren binnen een redelijke termijn;
- voldoen aan de fysieke vereisten van het werk (voldoende kracht, nauwkeurig kunnen werken);
- kunnen werken met klasseersystemen;
- gemotiveerde werkhouding;
- ordelijk, correct en stipt zijn;
- zowel in teamverband als zelfstandig kunnen werken;
- bereid zijn tot het volgen van bijkomende vorming;
- voldoende flexibel zijn wat de uitoefening van de taken en de werkregeling betreft;
- klantgerichtheid;
- flexibiliteit;
- integer zijn;
- voorbeeldgedrag vertonen;
- probleemoplossend denken en handelen.
Selectiemodaliteiten in de eenheid
Kennis- en/of praktische proef
Selectiegesprek
Datum van indiensttreding
Datum te bepalen met de kandidaat